Στο μάθημα των Μαθηματικών της Α' Γυμνασίου και συγκεκριμένα στην παράγραφο Β.1.13, όπου παρουσιάζονται οι σχετικές θέσεις μιας ευθείας και ενός κύκλου, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα,
πραγματοποιήθηκε μια εναλλακτική διδασκαλία με έμφαση στη δημιουργική ανάγνωση και τη δημιουργική γραφή.Αρχικά διαβάστηκε με διαδραστικό τρόπο από την εκπαιδευτικό ένα κείμενο* που περιέγραφε, μάλλον χιουμοριστικά, την παράδοση της συγκεκριμένης ενότητας σε κάποια άλλη τάξη.
Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης, οι μαθητές καλούνταν να μπουν στο ρόλο των πρωταγωνιστών της ιστορίας και να πράξουν κατ' αναλογία. Μέσω της διαδικασίας αυτής τα παιδιά "ανακάλυψαν" τις σχετικές θέσεις της ευθείας και του κύκλου, ενώ παράλληλα έγινε συζήτηση παιδαγωγικού ενδιαφέροντος καθώς συγκρίθηκε ο τρόπος αντιμετώπισης των μαθητών -ηρώων της ιστορίας με αυτόν των συμμετεχόντων.
Τέλος, τους ζητήθηκε να ξαναγράψουν από μια άλλη οπτική την ιστορία που κατά τη διάρκεια του μαθήματος είχε διαβαστεί. Οι συμμετέχουσες μαθήτριες, Κατερίνα Π., Έλσα Π., Έλενα Α., σε συνεργασία, μας παρέδωσαν την ακόλουθη εργασία:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου